1.9.10

首爾行-購物篇

在韓國購物真是件很開心的事,因為真的價廉物美,如果你是女生就更加會很容易失控;護膚品,髮飾,服裝和精緻的文具,總有令你 "破財" 的物品.

不過我也算 "理智",也許少用韓國護膚品,我連一間什麼Skin Food, Nature Republic都沒有進過,只在免稅店裡買了點雪花秀,倒是髮飾就買了不少. 




泡菜小包只是HK$5, 大包HK$25, 後面的醋在香港細樽買HK$40多元, 韓國大小一起買也是HK$40


這就是我買的skin care, 夠 "理智" 吧!!


髮飾


精美的文具, 我忍得好辛苦只買了三樣

溫馨提示:
男生不喜歡購物,但要陪女朋友或太太去韓國首爾的話,就記緊要帶iphone, iPad或能無線上網的電腦,因為首爾很多免費internet access point,上網十分方便.

16 comments:

  1. 護膚品呢堆仔真係好理智好忍手!!!

    玖瑰花頭飾好靚!

    ReplyDelete
  2. 貓姐:

    字裏行間透露了開心呢 ^^

    ReplyDelete
  3. 真是理智貓呀....其實我沒過韓國!

    ReplyDelete
  4. the8,

    係! 三耳都話我係理智貓 ^__^

    玖瑰花係最貴, 差不多hk$80.

    ReplyDelete
  5. laulong,

    >>字裏行間透露了開心呢

    有得玩, 有得食, 而且安全回家, 所以很開心 ^__^

    ReplyDelete
  6. ebenezer,

    貓生其實都幾悶架, 好在佢有iphone旁身, 可以上網, 首爾道道都有wifi, 上網好方便, 如果唔係貓生肯定第一日就悶死.

    ReplyDelete
  7. 三耳,

    如果不是喜歡吃韓國食物, 我可能不會去韓國.

    日元太高所以沒有去的念頭.

    ReplyDelete
  8. 篤篤,

    係呀! 我無去你講個skin food, 今次購物算是很忍得手.

    不過遇到心頭好, 我都會好狼死咁買架, ha~ha~

    ReplyDelete
  9. 如果去韓國,通常我都買點人蔘粉回公司,加蜜糖沖水飲, 正 :)

    ReplyDelete
  10. FatCat..

    也有很多收獲喎!!
    真係個個都買"雪花秀",
    好用嗎??

    ReplyDelete
  11. Xavier,

    我唔識邊隻人蔘粉好, 怕買錯!



    Mag,

    雪花秀我只買了"frist care serum" 同洗面foam, 雪花秀對我而言heavy了一點.

    同時我也買了另一品牌Hera(和雪花秀同公司但較便宜)的防曬和serum, 我覺得 Hera 的quality 很好, 她的防曬超級好用, 很多日系牌子也比不上.

    ReplyDelete
  12. 我10月中會去Seoul辦點事,雖然不是去玩,不過也想趁機會逛一逛,有甚麼好介紹?(約有一個上午和一個下午的時間)例如Shopping mall, 家品店,影音店,書局,美食。

    酒店有甚麼好介紹? 機場(ICN)到市中心的交通?有甚麼有用website?

    ReplyDelete
  13. dd2,

    如果只有一天的時間在seoul, 那我想你可以去明洞, 那裡有各式各樣商店和食店, 而且近南山塔.

    我往lotte city hotel, 近機場但不近市中心, 如果在你想在明洞往可以考慮 Lotte Hotel Seoul(明洞乐天酒店), 就在明洞百貨公司上面, 位置好方便.

    由機場去市中心可以搭korean airline 既coach (13000w), 佢有好條線去不同酒店; 換錢可在韓國機場換.

    ReplyDelete