21.10.10

"十分" 天燈..... 我不敢放

這次去台北還去了菁桐十分,前者見証了礦業的歷史,後者則是遊客放天燈的首選地.



往日的礦場成了今天的餐廳



十分有許多這樣的吊橋,人在橋上走很過癮



十分以放天燈著名.
人們就在這樣接近民居的火車兩旁放天燈,有的天燈下面還燒著炮仗.

放的就習以為常,一個接一個的放,周圍的人不忘吶喊,不停叫天燈向上昇,

整個過程看得我目定口呆,在場也許只有我擔心天燈會亂墮在附近的民居吧!

10 comments:

  1. 嘩!妳有得玩放天燈,一定過癮啦!^^

    ReplyDelete
  2. eben,

    我無放呀! 好 "牙煙" 啫!! 好近好近民居架, d人好似唔怕有事咁.

    ReplyDelete
  3. kaka, 台灣同胞真過癮,有一種好原始嘅生趣!

    ReplyDelete
  4. 篤篤,

    >> 好似落雨o甘既天氣wor~~

    直頭係全日落雨, 時大時細, 去十分瀑布時係最大雨, 好應景呀!

    ReplyDelete
  5. laulong,

    >> 台灣同胞真過癮,有一種好原始嘅生趣!

    當時在旁的我也有這感覺.

    ReplyDelete
  6. 我祗去過九份,但那裡一年四季都是天陰陰灰灰的,天空跟你去的十分很近似!

    ReplyDelete
  7. the8,

    九分我也去過, 不過那是一個天朗氣晴的下午.

    去十分那天, 一直下雨, 不過我覺得很配合周遭環境, 特別是在吊橋上漫步, 再細看周圍的景物, 細雨濛濛, 很有詩意.

    ReplyDelete
  8. 會唔會有火車行過架?
    泰國有一個鐵路市場, 定時有火車行過, 差不多時間到, 檔主就好似走鬼咁收檔俾火車過.

    ReplyDelete
  9. 自由,

    >>會唔會有火車行過架?

    會! 我地就係坐火車到 "十分", 再坐火車到九分附近轉去台北.

    檔主唔駛走鬼, 因為d野全部放係火車兩旁, 就算放天燈都可以係兩旁放.

    ReplyDelete