1.10.07

東京,長野之旅 (3)


最地道的感覺: 康龍
雖然香港也有康龍,但總覺得日本的康龍才是最原汁原味,最好食。日本的康龍永遠是店子小小,座位密密的圍住製麵的工作間,弱弱的冷氣,吃完 一碗熱騰騰的拉麵,我敢擔保誰都會汗流浹背,不過這也是最地道的感覺吧! 看這碗拉麵精釆嗎? 我唔客氣啦!






最失敗的感覺: 忘了帶contact lens
忘了帶contact lens,還要是第二天才發現,想死呀!! 其實我已經把contact lens準備好在一個袋中,只是我把這個袋遺忘,才落得如此下場,實在慘不忍睹,嗚嗚… 嗚嗚...

最初還想在日本買contact lens,雖然是貴了點,也好過長期做四眼妹咁樣衰,點知竟然令我更想死呀!! 原來在日本買contact lens是需要有關醫生的檢驗, 再由醫生發出証明書,才可憑証明書購買,無論是本地或外地人,手續一律相同, 即使你有錢,沒有醫生發出証明書,也休想眼鏡公司會買contact lens給你 (我很想找所謂的地下眼鏡公司,可惜找不到)。

我問過兩間眼鏡公司,售票員知道我們只會說英語,都眉頭大皺,用他們有限的英語表明,醫生只會日語,不懂日語很難進行檢驗..... 你話係唔係十級想死吖,鬼叫自己大頭蝦,簡直是自作孽,不可活!

好攪笑的經驗
在長野某商場,人有三急去廁所[]。嗰廁所非常乾淨,一共有三格,其中只有一格是座廁,而廁蓋是放咗落嚟嗰隻。如果係香港我就打死唔去嗰格,不過家陣係日本就唔同,我二話不說就走入嗰格,閂門後轉身準備揭蓋時,嗰蓋竟然自己慢慢揭起,我當時嗰反應,簡直係可以用嚟拍 [笑笑小電影],仲以為被人偷拍,總之就好攪笑。完事洗手後,再回頭睇下嗰蓋,我硬係覺得佢係會自動落噃嚟,有衝動睇埋佢 "表演" 至走,你話我係唔係有啲問題?


[]:我覺得日本的公廁只有三種:乾淨 很乾淨和非常乾淨

No comments:

Post a Comment