4.6.08

O for Orange

最近瘋狂愛上了吃橙, 可能是因為近期的橙很甜很好吃, 套用朋友的話 "只要唔係爛都好食!".

我吃的橙佔99.9% 都是 "新奇士". 每個 "新奇士" 橙都會被貼上一個有序號的藍色貼紙, 我買過 4031, 3107 和 4012 ....... 係唔好係有啲 "2046" feel 呢 (睇左等於無睇, 講左等於無講咁........)

其實4031, 3107 和4012 是大細碼之分, 分別是細碼, 中碼和大碼之分, 它們都是Navel 系列, Navel 係指秋冬時期收成既橙,無核.

我個人覺得 3107 是最好吃, 4012 雖然是大碼但我常買到的是外強內"乾", 正所謂 "金玉其外, 敗絮其中" 也.


p.s.

今晚經過華潤, 3107竟然由 $8.9 三個加到 $9.9三個! @#$&@@ 有無攪錯!!!!

No comments:

Post a Comment