28.5.09

唔好隨便逛公司

這個端午節, 沒有吃稯也沒有看龍舟競渡, 反而準備返公司繼續工作. 誰知我的工作証在假期是不能開啟公司大門, 慘! 慘! 慘! 都怪自己 "唔得醒目" 未有知會總務部的同事, 現不能返公司, 也不想即刻打道回府, 那就去附近的 Pacific Place 逛公司吧!

結果, 不足一小時我買了一條裙, 一件外套, 護膚品和化妝品.

這是在Zara買的裙, 我絕少在Zara買衣服, 這是第二件吧!


唉! 無事真係唔好隨便逛公司!


15 comments:

  1. FatCat..

    Zara既Size 總是怪怪的,
    但有時都會有好嘢既,
    咁你買到岩心水既咪好囉!!
    其實有多餘錢買吓嘢比自己,
    係開心事黎既,
    唔好亂買就無問題啦!!
    不過...我都係好少無目的去逛公司既,
    都係怕自己會失控呀!!ha..ha..

    ReplyDelete
  2. 香港始終有你.....振興香港經濟!!

    ReplyDelete
  3. Mag,

    >>其實有多餘錢買吓嘢比自己,
    >>係開心事黎既,

    係呀! 係呀! 特別係做野做到顛哂果陣, 見到合心水既, 我會較易 "落搭", 可能係對自己既一種補償.

    ReplyDelete
  4. 行行,

    >> 香港始終有你.....振興香港經濟!!

    多謝你對我既讚賞!!

    其實振興香港經濟點只我一個, 君不見sogo和一田都擠滿了很多big spenders嗎! 今日是 "最紅星期五", 應該都是人頭湧湧, 生人勿近的境況.

    ReplyDelete
  5. Sogo 真係 ....... 超多人。

    但係,佢大減價 D 嘢又真係好平呀。維京人最愛飲嘅惠比壽啤酒喺 city super 賣 $10.5,Sogo 賣 $7.5 咋,真係超吸引。

    ReplyDelete
  6. Agree! Hard to not go shopping ar! Big sale is coming soon tim ar .. blood bleeding .. always sum c c ..

    ReplyDelete
  7. 維京人,

    >>維京人最愛飲嘅惠比壽啤酒

    好似你個logo咁飲緊啤酒, 咁你入左幾多箱啤酒?

    ReplyDelete
  8. Kate,

    Have you bought anything recently?

    ReplyDelete
  9. 貓姐:

    買嘢呢唔多啱我。

    不如講吓博頭張相,好靚呀!

    ReplyDelete
  10. laulong,

    >>買嘢呢唔多啱我
    咁咩至啱你 ?

    blog頭張相唔記得係唔邊個影, 不過好似在日本東北地區(秋田or青森)影既.

    ReplyDelete
  11. 肥貓,
    你提醒左我...我好耐無買野啦...等我出左糧去買部Nikon D5000先^^!

    ReplyDelete
  12. FatCat..

    你Blog 頂的相片好靚呀!!
    尤其漸紅的樹呢!!

    ReplyDelete
  13. 買野....!!!

    要啊...想買clutch bag...shose...宴會用!

    ps.那cdp是粉餅嗎?zara是紡嗎?那黑白我好喜歡!



    一入來header就好天晴啊!舒服.

    ReplyDelete
  14. Denzel,

    Nikon D5000 應該係貴野, 買啦買啦.... 振興香港經濟.


    Mag,

    謝謝你, 那是一株很大的櫻花樹, 真的很美.


    三耳,

    cdp是eyeshadow, 顏色不錯. 你會買她的最新粉底嗎? comments似乎不錯.

    ReplyDelete
  15. 我用開它的乾粉餅,是透明色系百搭...補妝一流!最新出品反沒試過!看到妳的以為換了包裝!
    原來是眼影...我在靚靚買過但祇買了單色綠和橙沒買盒子!

    ReplyDelete