10.2.10

是日靚湯

淮山杞子螺頭煲豬展

這湯是我的 "強項". 其實煲湯只要材料新鮮, 調味得宜, 你也能煲出你的 "強項"

14 comments:

  1. 嘩! 好想飲呀!

    我係湯怪,可以面不改容飲四碗!

    你用新鮮螺頭定乾貨呢請問?

    ReplyDelete
  2. 嘩,外影返黎見到呢張相,醒神呀!!

    ReplyDelete
  3. >>足料靚湯...

    我同意. 螺頭都系新鮮?

    ReplyDelete
  4. FatCat..

    係呀!!煲湯真係張項,
    因為容易簡單...
    又好好味!!

    ReplyDelete
  5. the8,

    我都係湯怪, 超喜歡飲湯.....

    d螺頭係急凍既, 買美國嗰d會好d.

    ReplyDelete
  6. Denzel,

    你返黎啦! 好miss你呀!

    ReplyDelete
  7. 大力兄,

    碗湯係誇左d, 不過自己飲當然要足足料啦.


    Xavier,

    係急凍螺頭! 不如你就煲番碗愛靚湯做情人節gift, 實開心死你女友 ^___^

    ReplyDelete
  8. Mag,

    煲中湯其實無技可言, 只要料足就大多數ok.

    ReplyDelete
  9. 肥貓,
    謝謝呀,我都有掛住朋友架^^!

    ReplyDelete
  10. 住家靚湯...正!!

    貓生真有福氣^^

    ReplyDelete
  11. n年没喝过了.

    还是那一句, 每次肚饿的时候就会看见你的food post. 幸好这次我有面包在面前顶肚.

    ReplyDelete
  12. Ebenezer & 行行,

    謝謝.


    Desertfox,

    Long time no see!

    可否給我在你blog上留言??

    ReplyDelete