17.6.10

波係圓 嘅

當大家都以為貴為歐洲冠軍的西班牙隊會如何 "狂數" 瑞士隊時,事實就告訴大家名不見經傳的瑞士隊才是羸家.

最初沒有特別留意這場世界盃比賽,因為覺得強弱懸殊,問題只是西班牙進幾多球而已.

到下半場開始不久聽到評述一陣起哄,衝去電視機前(我大部份時間是著電腦而著電視),竟然.竟然是瑞士入球. 嘩! 我敢擔保全世界有看這場比賽都一定會(至少)"嘩" 一聲, 接著我就一直守在電視旁看到完場為止.

這場比賽我沒有preference,反而一路看一路想瑞士怎樣守下去,到最後十分鐘我竟然很想瑞士羸.我不太懂足球,但覺得西班牙其實也踢得不差,下半場至少有兩球是有機會,不過 "時不利兮",最終都要飲恨落敗,所以話 「波係圓 "玄" 嘅」一點都不假.

6 comments:

  1. 瑞士其實係沿用摩連奴擊敗巴塞的戰術: 穩守突擊。

    關鍵在西班牙強於控球, 而且喜歡攤凍食, 所以瑞士放棄控球, 由西班牙慢慢組織,等佢地自己浪費時間, 最重要係後防夠紀律, 而且肯放棄控球。

    今年大多數球隊都會用呢種戰術針芍西班牙, 西班牙有難了。

    ReplyDelete
  2. 貓姐:

    瑞士聞名甚麼?

    是刀,尖刀!

    穩守之下,一下尖刀,直剌心臟!

    ReplyDelete
  3. 瑞士贏波,多謝摩連奴戰術同北韓前一日示範點守巴西啦!

    瑞士質高過北韓,要守弱一點的西班牙,真係插針都插唔入啊!

    西班牙最終無出陣一唯一高佬,選擇出費托,真係好差,抵輸。

    ReplyDelete
  4. 篤篤,

    你應該去講波, 講得咁有文有路.

    原來瑞士用左"摩連奴擊敗巴塞的戰術", 我唔曉呀! 我好少睇波, world cup除外!



    laulong,

    瑞士聞名是什麼?

    唔係瑞士雞翼咩, 嘻嘻!



    石先生,

    Weclome! 見你場場都有寫預測, 知你有幾迷world cup.

    昨晚見西班牙真係插針都插唔入, 唔係被lung門柱頂開左, 就係射斜左, 睇到班fans眼都突!

    ReplyDelete
  5. 三耳,

    法國, 德國同英國都係一地眼鏡碎.

    ReplyDelete