13.1.10

福岡行 - 長崎篇

2010年的第一天, 我們去了長崎, 拜訪和平公園和原爆遺址.


長崎的特色電車


新年流流去原爆遺址和所屬的記念館, 好像有點 "大吉利是".
眼前所見盡是原子彈所遺留下的創傷, 被毀建築物的殘骸和長長的死亡人數; 但此時此刻我卻想起在同期因戰爭死去的中國人民, "難道中國就死得人少嗎 ?", 不過戰爭的慘痛不可以 "死得人多" 來計算, 但願和平永存, 不再生靈塗炭.


離開令人心緒不安的記念館, 看見和平像映襯著藍天白雲, 心情也闊了



當日是2010的第一天, 不少商店關了門, 街上也不見太多的遊人


幸運地給我們發現一間照常營業的食店, 食物新鮮, 魚生飯比築地的更好吃




食店附近的沿海的景緻



....待續

6 comments:

  1. FatCat..

    戰爭永遠都會有人傷亡,
    唉!!都係世界和平好!!

    睇見你地咁enjoy..
    我都好想去旅行呢!!

    係囉!!繼laulong 個Blog無得留言之後,
    今日連 Denzel都係咁呀!!
    唔知係咪好多不好的留言呢!!

    ReplyDelete
  2. Mag,

    個trip真係幾enjoyable架, 可能太耐無去旅行啦, 我同貓生都餓左一段時間.

    去啦去啦, 可以既話去下旅行真係有益身心.

    我見denzel個blog無得留言, 就email左佢, 佢話近來好忙, 無時間回應, 要遲至開番個留言.

    ReplyDelete
  3. 貓姐:

    我常在。看你的照片,我想起 85 年我到日本之旅,玩了 29天,只用了九千多元。

    多謝你的分享呀!

    ReplyDelete
  4. Laulong,

    >> 我常在

    我知道呀!

    在日本29天, 用了九千元!!! 好勵厲害.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. FatCat..
    唔好意思要借你呢道同laulong...講句先!!

    laulong..
    我十幾年前去渡密月十天(兩個人)
    都要1萬元左右...
    你幾多年前呀??咁勁既!!

    ReplyDelete