16.1.10

福岡行 - 博多篇

在福岡的最後一天, 我們 "留守" 博多, 看看[太宰府]新年的 "墟撼" 和博多市出名的shopping centers.

在福岡的幾天, 發覺她與東京很不同; 東京無論日夜都是人頭湧湧, 但這裡就顯得很泠清, 即使是旅遊景點, 遊人也不見得多, 是因為新年或是天氣的關係嗎 ?

不過在福岡的最後一天, 我卻見到整個旅程中最多的人和最長的 "人龍", 全部都是去[太宰府]參拜

好多人, 好頭暈



以祭祀學問之神而全國有名的太宰府, 滿是祈求學業有成的人


[太宰府]附近有許多小食店



博多市出名的shopping centers只去了 [天神地下街] 和 [Canal city]
在[天神地下街] "血拼" 了兩小時

[Canal city] 有趣的建築, 令貓生影相影到有點失控





日落了! 也同時提醒我旅程已近尾聲, 我當然不捨得, 雖然只是短短的四日旅程, 但內容再充實不過; 雖然還在博多, 但已有再次光臨的念頭.........

福岡行全集全, 謝謝

10 comments:

  1. 看到血拼....上次去箱根沒什麼地方拼啊!但日本真係去幾多都好似吾會懨!記得福剛出名的是拉麵,原來魚生都非常正,其實四日真係多夠喉...係未?

    ReplyDelete
  2. 三耳,

    >> 其實四日真係多夠喉...係未?

    知我者莫若三耳呀! 四日真係唔夠, 去日本多多日都唔夠, 不過一定要帶足銀糧!

    係呀! d魚生好新鮮, 同築地絕對有得fight!!

    ReplyDelete
  3. 入到廟有冇求翻之好簽? 我去過雷門抽過幾次簽都幾好..嘿嘿.. :)

    ReplyDelete
  4. Xavier,

    >> 入到廟有冇求翻之好簽?

    無呀! 我俾d人龍嚇襯, 都唔知條龍尾係邊, 所以只是走走看, 拍拍照而已.

    ReplyDelete
  5. 港男大力,

    都幾開心架! 你都可以去, 唔駛羨慕架!!

    ReplyDelete
  6. 阿ta,

    全部相片都係貓生(我老公)影架, 話俾佢知有人讚, 等佢開心吓先!

    ReplyDelete
  7. FatCat..

    求學業係好重要既,
    我以前都係年年去求..
    不過求極都係唔惦呀!!

    你血拼咁好!!有咩收獲呀??

    對於影相既人..失控係好事黎既,
    最尾的相片,天空顏色好靚呀!!
    有個影相既老公咪幾好!!!

    ReplyDelete
  8. Mag,

    >>你血拼咁好!!有咩收獲呀??

    因為有半價所以買左幾件衫, he~ he~

    >> 有個影相既老公咪幾好!!!

    最尾嗰幾張係差唔多黃昏時間, 好似好好天, 不過映完之後就勁落雨; 貓生掛住映相, 無咩理我呀 >__<

    ReplyDelete