24.5.10

新寵

新寵? 唔係我既, 係貓生既新寵.


家裡越來越Apple既產品.

iPad相比iTouch(或iPhone), 前者屬於 "珍寶" 型, 體積大也是我不會買的原因.




7 comments:

  1. 篤篤,

    買啦... 買啦...
    行貨相信七月會有, 唔係可以買水貨.

    用來看文件真係好"正", 不像itouch, 字體太少睇到頭都昏.

    ReplyDelete
  2. 咁心急? 點解唔等多陣到7月先買呢? 點解唔等第一二水浮晒d問題機出嚟之後,先買第三水嘅香港行貨機呢?

    我未買住,因為用香港嘅Apple ID,現在仲未可以單撈iBook,換句話說,iPad嘅最強項,仲未有得玩弄住。

    ReplyDelete
  3. FatCat..

    宜家真係個個朋友都有部,
    好似好吸引喎!!
    不過對於我就唔會買..lu..
    因為我無急切需要,
    都唔會使用咁多電腦產品呢!!

    ReplyDelete
  4. Ebenezer,

    你問得好呀! 我都問過類似既問題, 不過貓生話買呢玩吓先喎...... 頂佢唔順.


    你咁講即係你都會買.


    Mag,

    我都仲覺得好重好大部, 放係手袋好論盡, 攞出呢又被人望到哂, 唔好!

    ReplyDelete
  5. 正考慮轉用touch screen/上網為主的電話, 現在iPhone G4的camera已有500像素, 更好。唯一是,我還是要用回我的iPod(因為太多歌)。有點覺得泿費了iPhone的iTune功能。

    另外是重量,我現在的手機很輕也很薄,我未必習慣。

    i-Pad我可能會買的。主要是,我很喜歡買書,但是家裏沒那麼多地方,買了也來不及看,結果只是堆積在書櫃,租地方住的人沒有自主權,一旦又要搬家,那堆沒有看過的書只是苦了自己。

    所以長遠來說,我會轉用e-books的。(
    雖然我始終愛摸得到的書。)

    不過我會等它的功能比較fine-tuned時才買。

    ReplyDelete
  6. dd2,

    iPad 用來看書真的十個"正", 好舒服好方便, 用來上internet都好好用, 我有部itouch, 用來上internet睇webpage, 真係睇到眼到蒙.

    btw, 我一定會買iphone 4g, 因為實在太頂唔順我現在用既LG電話, 反應慢不再話下, 有時d button禁唔到, 想打電都打唔到, 令我對韓國電器的信心大減!!

    ReplyDelete