29.10.08

蠢問題

今日一早, 公司有人問左我一個 (我覺得) 好蠢, 好蠢, 好蠢, 好蠢, 好蠢 ...... (我想打二百個"好蠢") 的問題, 如果其他人問, 我都算鬼數, 問嗰個係我 "老細", 我即時想死, 真係十個想死, "你玩我定係你真係唔曉, 老細 ?!".

突然我有一種好悲又好嬲的感覺, 好嬲佢連咁蠢既問題都問得出, 簡直係侮辱我既智慧; 好悲係因為我有個咁既 "老細", 仲指望佢會有咩作為, 嗚嗚!!!

其實我唔介意去花時間去解決一啲 "似樣啲" 既問題, 畢竟我的工作就 "problem solving", 在解決問題的同時, 自己亦因此會有進步和得著, 不過佢既蠢問題就會連我都攪到 "蠢" 左, 係咪 "老細" 都係 "腦細" 或者 "無腦"!!

23.10.08

我愛肥貓

朋友問為何此部落叫 "Fat Cat Stories" ? 這是因為我喜愛肥貓!

我對貓有一份情意結.

小學時我很討厭貓, 特別是鄰家那隻黃色斑紋貓, 當時我常用不同的方法去捉弄牠, 什至是欺負牠 (當時覺得理所當然, 現在回想確有點變態...... 流汗中!!), 害得牠每次見到我即嚇得雞飛狗走.......

不知道到從那時起我愛上了貓, 喜歡牠的性格.

貓從不會買任何人的帳, 你有養牠的責任, 但牠沒有對你順從的必要, 在牠眼中你極其量只是個 "鄰居", 大家平起平坐, 絕不涉及主僕關係; 心情好的話牠可能拋個媚眼給你, 心情壞的話牠就連你這個衣食父母都不瞅不睬, 很有性格!!

從internet中找到這三張相片, 很好笑.
bb仔已經不瘦, 可想而知那頭貓有多肥大!!

20.10.08

澳洲牛奶公司

如果你是 OpenRice 的常客, 澳洲牛奶公司對你而言一定不會陌生, 這是間長期佔據 OpenRice 好評餐廳十強的食店, 好評佔八百多個, 近二百個說 "okay", 而百多個是劣評, 換言之十個有 "幫襯" 的人中, 就有八個說好.

我 "幫襯" 了三次, 最近一次是星期天近中午時份, 店外竟出現等候人龍, 不過食店伙計效率高, 等候時間也不需多久, 同樣地你也不要期望會有太多用餐的時間, 我們被 "引領" 到一張 "座無虛席" 的桌子, 在座的人努力用餐, 伙計說 "有人就埋單 !", 這就是茶餐廳常用的招數, 用他人的壓力 "加速" 食客用餐的速度, 也算是香港茶餐廳一大特色.

茶餐廳的食物選擇不多, 對我而言只是一間全天候都(只)有早餐供應的食店, 不過這裡的多士就令我 "驚為天人", 雖然只是茶餐的其中一樣食品, 但厚度適中, 外脆內軟, 非其他茶餐廳可比, 我也是因為這份美味的多士而一來再來.

同場加映
食店旁邊是一間書店, 書店門前有一頭白貓, 懶洋洋的睡在紙皮盒上, 好不寫意 !!





吃罷, 路經彌敦道看見泰林, 老公說要拍下歷史的一刻喎!

18.10.08

日本東北咁過祭

除了看新聞和有關的節目, 我已經很少看TVB, 最近罕有地追看 "日本東北咁過祭" , 是因為節目有我喜愛的地方 - 日本東北.

日本東北範圍包括青森、秋田、岩手、山形、宮城、新潟和福島七個縣. 上年冬天 去過仙台, 福島山形; 青森則是今年夏天去北海道時 "路過式" 玩過一天, 本來想去十和田湖, 但原來那兒不可能一天之內來回, 唯有忍痛放棄, 所以知道下一集 (19 Oct) "日本東北咁過祭" 會去十和田湖, 真是有點心癢, 我幾時有得去呀........

順道一提: 節目中兩位男主持在青森參加的睡魔祭, 那些又大又靚的花車, 我當日在青森也看見過, 不過是在大白天, 但造型漂亮而且十分搶眼, 不過當日是七月尾, 距離八月二日至七日的睡魔祭還有幾天, 我想這集是在我離開青森幾天後拍攝的.


12.10.08

無關重要的有感而發

這是我最近腦袋常浮現的問題和想法 .......

1. 買iPhone 還是買iTouch ?!
2. 今個 weekend 煮咩餸 ?!
3. 我個MPF所剩幾多 ?!
4. 應唔應該將存款分散幾間銀行, 減輕可能的損失?!
5. 股市還要再跌幾多點 ?!
6. 我同情買了雷曼迷你(或巨型)債券的人, 但絕不同意用納稅人的錢去補償他們!
7. 最低工資=最高工資!
8. 美國 -- 強者不再, 誰做總統還重要嗎 ?!
9. 想到再加 ........


來自東歐金莎朱古力

差不多吃了一半才記得要拍照, 真是有點失禮!!


這是來自東歐的金莎朱古力, 是朋友東歐遊後的手信. 朋友提到是在一家超市發現, 結果全團人 "大手掃貨", 超市買到斷哂貨, 嚇死班售貨員.......

全盒朱古力有多種口味, 不過比香港買的較 "細粒", 而且包裝特別.....





這個packing不錯, 朱古力無放雪櫃都依然無溶, 而且好脆, 香港為何不效法??

6.10.08

髮飾

頭髮越來越長, 花在頭髮上的錢越來越多........


這是最近買的.........




顏色太沉實了是嗎? 來些 colourful 的吧 ......





1.10.08

iPhone "齋機"

我等到啦!

iPhone 終於有 "齋機" 買, 好像是全球首創, 連美國都以此為新聞, 認真唔講得笑!

由於只限香港有 "齋機" 買, 有美國人話要買就要計埋來回機票....... 駛唔駛咁誇呀!


花樣妝品 - Ayura

這次執屋除了令我有 "自我撿討" 的機會, 還發現了不少差點已遺忘的佳品.

Ayura 是日本化妝品牌, 包裝精美, 每件妝品都叫人愛不惜手, 這是我上次在台灣買的三樣化妝品:



護甲油配以磨砂樽和花型樽蓋

花蕾唇彩

超可愛花型粉盒

原來是 high light 粉, 美得不捨用