8.3.09

有時候, 會想打小孩不是沒有原因的

謝謝 i 小姐的電郵, 令我笑了很久 ‏




3

2

1

去片















13 comments:

  1. 如果鐘意小朋友,都係玩朋友嗰 D 好 D ......

    ReplyDelete
  2. no.3好大鑊架電視變白畫面...點收科?
    打死佢都冇用架?

    係呢家嫂妳諗住生幾多銘呀?嘩我3耳變3咀米打我啊!

    ReplyDelete
  3. 卡臣,
    我相信小朋友都有其可愛的地方.

    維京人,
    超同意你既意件, 玩朋友d小朋友無咩責任.

    三耳,
    我都覺得打死佢無用, 自殺好似乾脆一點... ha ha

    我覺得生唔係問題, 但教小朋友先至係最難, 你花千萬心思去教唔担保可以教好佢, 而且孩子是一生的責任, 想到這已令我有點累, 不敢再想下去.

    laulong,
    人人叫你校長, 你啲學生有無咁 "勁".
    不過今日睇報紙話學校吸毒問題嚴重, 好得人驚!

    ReplyDelete
  4. 都話玩人o個個最好, 玩完俾返人, 唔駛煩! hehe~~

    ReplyDelete
  5. 如果小朋友係o甘, 最big pan 既應該係菲傭ar~~~

    ReplyDelete
  6. 自由行,

    >> 玩完俾返人, 唔駛煩!
    是日精句, 好有警世意味

    篤篤篤撐,
    >>如果小朋友係o甘, 最big pan 既應該係菲傭ar~~~

    咁可唔可以話: 有小朋友而無菲傭係超級惡夢?

    ReplyDelete
  7. 貓貓:

    好明顯我就係一個不(想)負責既人呀!!
    你唔好學呀!!

    ReplyDelete
  8. 有小朋友而無菲傭
    >>>爺爺麻朮大鑊了

    ReplyDelete
  9. I was thinking about having a baby right before I saw these pictures.......

    ReplyDelete
  10. Desertfox,
    Please don't change your mind just because of these photos. Anyway, the babies here are very lovely, right.
    In my opinion, if you are mentally, physically and financially well-prepared. having baby is a good thing.

    ReplyDelete
  11. 哩啲係童趣。

    校園吸毒是童病,我情願見到這些!

    ReplyDelete