11.3.09

令你年輕七年的按摩手法

這是一套教人臉部按摩的短片, 所教授的手法是田中宥久子所研發.

田中為日本化妝品品牌 Suqqu 的創立人, 而Suqqu的皇牌產品就是 massage cream, 配合田中所創的手法去按摩, 持之而行會令皮膚鬆弛以及毛孔粗大等問題得到明顯改善, Suqqu更用了 "會令皮膚年輕七年" 的口號來作宣傳, 信不信由你, 但短片中的田中已是六十多歲, 但皮膚卻十分緊實, 是按摩的威力?!


9 comments:

  1. 哈哈哈...9:15那男的勁黑眼圈.

    那田中老師皮膚好緊緻,可惜半邊面給帽遮住.

    這套按摩方法有些步驟與我面推脂時相同,其實一星期用按摩霜按10分鐘應該冇難度,彩妝是錦上添花如皮膚差或變鬆馳就真係用乜colour彩妝都冇用...有些事真要花點時間心機的,加油啦!大家

    ReplyDelete
  2. 貓貓:

    我一見個topic既刻衝入黎....hehe~~
    我只識用手背向上拍.

    ReplyDelete
  3. 三耳,
    最先看見她的按摩手法有點驚, 怎麼把面推成這樣, 不過自己照去按, 可能有按摩霜的關係, 不像想像中那麼可怕.

    靚是要花時間和心機, 大家要努力!

    ReplyDelete
  4. 行行,

    咁內容有無令人失望先.

    你都試下, 我覺得唔錯, 面色好左.

    按摩霜是什麼品牌是次要, 按摩手法才是主菜.

    ReplyDelete
  5. 如果有人代勞, 仲正呀!! 哈哈

    話時話..六十多歲...點睇都唔似!

    ReplyDelete
  6. 遺漏:當然一定MUST加按摩霜.

    由由
    自己郁手慳好多!

    ReplyDelete
  7. 補充:牛蒡可用來煲湯

    紅蘿蔔,粟米,栗子,牛蒡削皮切片,豬腱(熱水落料煲3小時)

    出奇地鮮甜有益!

    ReplyDelete
  8. 多謝分享呀貓貓,噚晚我都試咗喇!

    按完之後塊面好慶...可能血液巡環關係呀!

    ReplyDelete
  9. 係呀! 我日日都有按, 希望可以白淨啲, 大家一起努力.

    ReplyDelete