14.3.09

逆市新店見人龍

今天往家附近街市買菜, 嚇然發覺街市某店有人龍一條, 雖然說是新店開幕, 但出現越來越長的人龍卻是很少見, 令平日冷清的街市也變得熱鬧了不少.


在不景的經濟氣氛下, 店舖的人龍令我駐足而觀, 新店是買飽點和盅飯類的 "包點先生"; 飽類買三至六元, 盅飯買十六元, 這樣大眾化的價錢怪得人龍久久不散.



買了饅頭和馬拉榚 (我喜歡吃無餡的飽), 三個飽大大個才買十元, 而且味道不錯



14 comments:

  1. 貓姐:

    博頭那來的花?好靚呀,是櫻花?

    飽點先生屬於百佳架,幾好食,我啲仔都鍾意食!

    ReplyDelete
  2. 舖天蓋地的櫻花很美啊!
    雖然金融風暴食物永遠是必須的如果有質數一定會有捧場客!

    另:妳有到過'我的美麗佚事'?我也有AH的Mono.bag是粉紅色綑了金邊手挽中size袋.
    另一個是深啡色皮零圖案,古董款特別在於袋前用小洞砌成蝴蝶logo,相當低調是我一慣喜歡的style.
    看來我頗多通點!

    ReplyDelete
  3. 更正:看來我們頗多共通點!

    ReplyDelete
  4. laulong,
    是櫻花, 我也覺得好靚.

    >>飽點先生屬於百佳
    是嗎?! 但百佳給我的印象總是很不化算, 物品很多是貴過惠康, 與 "飽點先生" 抵食大件有點相反.

    ReplyDelete
  5. 三耳,
    這幅櫻花照真的很美, 而且很合時宜.

    Anay 就是有你說的那種低調和含蓄美, 但手工精緻, 每個袋都令有愛不釋手, 而且不會像lv, gucci通街都係.
    我之前有個be a bag既貓貓袋, 後來再買多兩個 (一個mono 一個紫色makeson) 三個都是我心頭好, 不過你覺唔覺得最近出既 pattern 好似無之前咁classic同靚.

    >>AH的Mono.bag是粉紅色綑了金邊手挽
    曾經超想買呢款.....

    ReplyDelete
  6. B.

    謝謝你的到訪! 也和你一樣很喜歡這相片.

    ReplyDelete
  7. 同感啊!自那金幼條織皮袋之後,AH出品真每下越況.
    我不太反對用名牌手袋,有時有某些場合真要某些衣裝鞋履去配襯,亦不太介意用什麼牌子就算LV或Guccci都有美麗的計設,介意是太多A貨或太人使用而我卻步.到底現今名牌子泛濫用的人多,但用得好看演譯出那種氣質又是另一種大學問.
    上次英國工幹全程都用著超大全黑暗花紋monogram大Gucci袋放便放文件雜物,而且對歐洲的保守同事不想鬼五馬六被留下不良印象!
    至於那粉紅mono.AH當初也有點卻步,可能我真從沒擁有過粉色袋吧!幸好用落也不算太嬌俏,而且它的格數真計設得好放東西呢!
    我反而沒擁有過be a bag!

    ReplyDelete
  8. 睇嚟無論經濟點差,總會有充滿機會嘅地方。

    你 blog 頭嘅 sakura,好靚啊。

    ReplyDelete
  9. 維京人,
    覺得這店的策略很成功, 品質不差但價錢平, 而且位置在街市, 租平而人流有保証, 是逆境營商的好例子.

    篤篤,
    謝謝, 大家都很喜歡這照片啊!

    ReplyDelete
  10. 三耳,
    >> 介意是太多A貨或太人使用
    絕對讚成! 你只要算算整條西洋菜街有多少個人揹著lv, 就足以令你對她的袋卻步.

    ReplyDelete
  11. 貓貓:

    包點先生好多地方都有. 偏偏我家附近無咯. 佢地仲有一招就係每小時都有飽飽出爐, 保證新鮮.

    blog 頭相好靚呀!!

    ReplyDelete
  12. 行行,
    佢啲饅頭真係唔錯, 平靚正.

    ReplyDelete