10.3.10

待價而沽

今早讀到一則新聞, 說一名已婚六旬會計師, 在網站尋找少女陪同進膳, 繼而利誘她們進行不道德行為, 事件揭發後, 警方更搜出百多隻被告與逾百名少女的性愛光碟.

該名會計師每次以300元的代價邀少女吃飯, 如有額外要求則另加 "酬勞", 如擁抱或親吻就加500, "上床" 就過千, 好一個 "明買明賣" 的局面!!

我在想少女們在面對一個不認識, 可能比自己父親更老的男人面前出買自己, 會是怎樣的心情?

可能是我太老套, 太不能明白時下 "妹妹仔" 的想法; 又或者其實每個人都有一個 "價", 大家都是 "待價而沽" 而已.

14 comments:

  1. 唔知佢地係天真, 定係窮......
    又或者宜家社會開放.....
    so shit!

    ReplyDelete
  2. 我有個做社工的朋友, 成日想RESIGN, 原因就係呢D死靚妹成日出去援交, 搞完就番學同社工講, 嬲到佢死!!

    ReplyDelete
  3. 大力兄,

    我想社會真係開放了, 但也不是開放到這個地步, 所以唯有說 : 我太老套, 太守舊!

    ReplyDelete
  4. 篤篤,

    你個朋友想resign都唔奇, 因為這是一種被 "betray" 而又心灰意冷的感覺!

    不過, 這宗案的其一位受害人, 也是向學校社工透露事件, 最後才把被告繩之以法.

    ReplyDelete
  5. ebenezer,

    佢早前已退出會計師公會.

    不過好多名人為佢求情喎! 名人大哂咩?!

    ReplyDelete
  6. FatCat..

    宜家時代唔同左,
    時下既女仔睇性睇得好隨便,
    我好同意你既講法,
    可能我都係老土一族,

    至於每個人係咪有個價,
    呢個問題好早已經又考慮過,
    係咩環境係咩局面,
    而用錢去出賣自己真係好難講,
    係咪唔賣,就要睇下背後既原因,
    你話呢!!!

    ReplyDelete
  7. Mag,

    其實我相信每個人真係有個價, 不過出賣的可能是時間, 勞力, 精神, 心思又或者是創意.

    至於真的要像妹妹仔一般開放, 我想我是接受不了. 每個人都個價, 但我傾向相信人也有所為有不所為的信念.

    ReplyDelete
  8. I heard a joke once:

    A man asks a woman:"Would you sleep with me for a million dollar?"
    the woman says:"Sure, why?"
    Man:"Would you sleep with me for 5 dollar?"
    Woman:"Who do you think I am?"
    Man:"We already established who you are, now we are just bargaining about the price."

    ReplyDelete
  9. 神来之笔,

    好! 一場討價還價的場面正式展開, 有趣!

    btw, 你是狐兄嗎? 一切安好吧!

    ReplyDelete
  10. 或者當社會不斷的進化人性的陰面日就更表露無遺,知到有少女為了要買新手機而願意肛交真是社會上的悲哀,人性的墮落!而那位專業人士用金錢利誘心智未成熟的少女作出影她們一生的心靈污點,他也是有女兒的啊!個人來說判刑再加重些!才俱懲罰作用,我不想用阻嚇這字眼,好明顯此君是食過反尋味啦!

    ReplyDelete
  11. 三耳,

    >>或者當社會不斷的進化人性的陰面日就更表露無遺,知到有少女為了要買新手機而願意肛交真是社會上的悲哀,人性的墮落!

    就是知道原委就更加令我感慨, 現今的社會不斷進化, 但道德卻逐漸淪亡.

    ReplyDelete
  12. 我無價的,因為很乾脆地,我亦無市。但其實,有無市都好,我相信這些都與我無關。

    那個會計師出手太低了,300元陪食飯? SET頭都唔夠啦(係掛?)。

    明碼實價,你情我願,好像沒有問題。不過因住比人裝陷阱,“作”一筆啊!而那些少女,若是為了錢倒還好,千祈不要因為貼仔才這樣做呀。。。

    (看來我的思想也很“落後”。。。)

    ReplyDelete
  13. dd2,

    你沒有市?!

    別少看自己....

    $300 是否低了點? 但是否三千就ok?

    ReplyDelete