15.3.10

霧鎖會展

第一眼看到這幅今早所拍的相片, 還以為 "會展" 發生大火, 原來是只是霧氣.



7 comments:

  1. 貓姐:

    廿年前我在愉景灣也看到同類的霧,從海面掩蓋而來,很有情味!

    ReplyDelete
  2. 從不同角度看這樣的霧, 我想也很有趣.

    ReplyDelete
  3. 前兩天的霧真的很濃!以前曾短住華景山莊,這種濃霧真是見得不小啦!

    ReplyDelete
  4. Denzel,

    係呀! 大霧到我以為係 "火燭"..... 不過幅相係用iphone影, 有點暗而且不很清晰!


    三耳,

    華景山莊好濕吓喎! 我有個朋友往過, 佢長期要開抽濕機.

    ReplyDelete
  5. FatCat..

    我前晚係尖沙咀都看到類似的景象,
    其實係呢D情況下拍照,
    又有一番風味喎!!!
    可惜我無帶相機呢!!!

    ReplyDelete
  6. Mag,

    近來天氣時冷時熱, 咁既情景應該仲有機會見到.

    ReplyDelete