3.2.09

2009年冬季日劇 (一)

2009年冬季日劇開始播放了幾個星期, 整個新年假期就斷斷續續的在 "煲日劇", 暫時看了五套包括《Voice》, 《奇異搜查事件簿》, 《Triangle》, 《神之水滴》, 《Love Shuffle》.


<
《Voice》 是指亡者之聲, 由醫科大學法醫學研究生們把這些聲音的故事一一道出, 有點 CSI 的感覺, 不過由於是醫學生而不是警員, 所以故事較著重發掘亡者致死的真相和過程, 而不是尋找誰是真兇, 看了三集後總覺得此劇劇情過於平淡, 沒有 CSI 複雜的案情, 警匪鬥智和真兇誰孰的緊張, 而且三集的劇情模式也相差無幾, 可能不會再 "煲" 下去.

演員: 瑛太, 生田斗真, 石原里美, 矢田亞希子, 時任三郎
編劇 : 金子茂樹




《奇異搜查事件簿》(又名《不可能犯罪搜查官》), 女主角是菅野美穗, 她差不多每隔一季就有作品, 可見人氣很盛. 菅野是個特殊組警員, 專門調查奇異怪事 , 她擁有過目不忘的超能力, 成為破案的主要關鍵. 看了兩集後覺得此劇很像《伽里略》的女性版, 但破案過程卻沒有很科學的理據, 全劇其他人都是 "行行企企", 小小警員的她才是警方的總指揮官, 只是《伽里略》太成功, 看了很多次, 再看類似的劇集會真有點膩!

演員: 菅野美穂,平岡祐太,塚地武雅,小池栄子,草刈正雄,沢村一樹
編劇: 吉田智子



到今期我最喜歡的日劇了, 《Triangle》一個字講哂 "勁" ! 單看演員陣容及幕後班底應已經能吸引不少觀眾,演員名單包括江口洋介, 稻垣吾郎, 廣未涼子, 相武紗季, 佐佐木藏之介, 堺雅人, 谷原章介, 小日向世文及北大路欣也等等, 個個都是好戲之人; 而編劇由曾寫過《東京仙履奇緣》及《螢之光》的水橋文美江負責. 劇集更分別在巴黎、上海、東京及大阪取景拍攝, 製作認真可見一斑.

《Triangle》主線是尋找25年前少女被殺的真凶, 案件雖然已過時效, 但警員稻垣吾郎卻突然收到匿名電話, 說事件還未了結; 稻垣一方面垂詢當日負責此案的父親佐佐木藏之介, 另方面也懷疑新加入警署工作的江口, 因為江口正是被殺少女的同班同學, 而本來是醫生的江口在少女被殺的15年後 (即案件即將過時效), 突然從醫院辭職, 2008年成為了國際刑警, 他也是朝著這凶殺案而回歸日本.

這劇演員陣容強勁而且故事性強, 單是首集已經留下很多伏筆: 除了誰是真凶外, 劇中人物都各懷鬼胎, 江口洋介如是, 廣未涼子和稻垣吾郎的父親佐佐木藏之介都是如此. 現在看到第四集, 故事還是很吸引, 江口洋介可以肯定不是真凶, 但他比起稻垣更熱心尋凶, 江口的同學谷原章介該不是好東西, 佐佐木藏之介也非善類.

演員: 江口洋介, 稻垣吾郎, 廣未涼子, 相武紗季, 佐佐木藏之介, 堺雅人, 谷原章介, 小日向世文及北大路欣也
編劇: 水橋文美江

(待續......呢編打到我有啲頭暈!!!)


18 comments:

  1. 卡臣,
    你幾時寫番個懸疑又曲折既故事呀, 我都好期待呀!

    ReplyDelete
  2. 行行,
    江口洋介已經成四十幾啦, 不過保養得幾好, 仲好型tim.

    ReplyDelete
  3. 一定會追Triangle同Love Shuffle, 好期待發展結局...
    等得比較辛苦!!!

    ReplyDelete
  4. Shania,
    早晨呀!

    Triangle的確不錯, 希望不要虎頭蛇尾!

    你知道嗎原本不打算看Love Shuffle, 以為是什麼愛情劇, 但一看之下原來很 "正", changing partner喎, 好吸引呀!

    ReplyDelete
  5. >>>江口洋介已經成四十幾啦, 不過保養得幾好, 仲好型tim.

    就係呢個年齡有男人味先至正!!!

    ReplyDelete
  6. 行行,

    "就係呢個年齡有男人味先至正!!!"
    係呀, 係呀...... 一路講一路抹口水.. ha ha

    ReplyDelete
  7. 貓貓:

    果然係英雄所見略同~~~ hehehe~
    其實福山雅治都得架!!

    ReplyDelete
  8. 我都睇左三集triangle,第一集結尾江口洋介話廣未就系那位少女,真系好有震撼力,故事發展不錯,很懸疑。

    "奇異"睇左兩集,覺得故事已經開始公式化,又系最尾猛系咁圖書館睇書之後破案,頂我諗其餘8集都會系咁... 不過管野演得幾好,角色有d似之前"繼續"的中谷美紀角色,但冇中谷咁怪雞及神化..。會睇多兩集。

    btw, 流星之絆你有冇睇晒呀?我睇左五集開始頂唔順...諗緊好冇睇埋個結局就算... :)

    ReplyDelete
  9. 行行,

    "其實福山雅治都得架!!"

    福山雅治係好得嗰隻, 又要抹口水tim!

    ReplyDelete
  10. Xavier,
    "第一集結尾江口洋介話廣未就系那位少女"
    係呀, 嗰個moment真係好surprise

    "奇異"真係唔係好掂, 如果之前無 "伽里略" 可能好啲

    "流星之絆"要攪野, 要到差唔多第六'七集至講到主題, 成套劇至 "正常" 番, 不過我都無睇哂就算

    有無睇 "love shuffle", 我覺得唔錯!

    ReplyDelete
  11. 哈哈,我開始都以為會麻麻,睇開原來很不錯。等住你介紹Love Shuffle先。

    ReplyDelete
  12. Love Shuffle 有松田翔太,我睇過佢套Liar game都唔錯,會諗住睇love shuffle,不過儲多幾集先,反而套"我的師管家"幾攪野,呢排覺得最過癮系呢套 :)

    ReplyDelete
  13. Shania,
    係呀! 第一集講佢四個係架lift度相遇既趣事好攪笑!

    ReplyDelete
  14. Xavier,
    "我的師管家" 個poster好有 "花樣少男少女" 的感覺, 我曾經講過後者是一套好顛的日劇, 劇中沒有一個正常人, 但人人都很可愛, 看得好開心, "我的師管家" 也是這樣嗎?

    ReplyDelete
  15. F.C> 我沒有睇過"花",其實少男少女劇唔系我杯茶。今年見過幾個blog都話呢套系今個season最好看的劇,well睇左三集,感覺唔錯,好有漫畫feel囉,最少我諗我會睇埋落去...hehe.

    ReplyDelete