15.2.09

TAG 16 - About myself


看見blog友 "自由行", "三耳" 和 "篤篤篤撐" 都寫, 我也湊湊熱鬧吧:

1. 我是家中的老大, 有兩個妹妹

2. 好想往港島區, 不過一直往在新界

3. 本來是個文科生, 後來去讀computer science

4. 有禮, 為人著想, 安守本份 - 全是父母親遺傳給我

5. 一年四季都喜歡瞓覺

6. 喜歡吃所有的菜

7. 超喜歡肥貓, 但沒有養過

8. 喜歡靈靜, 害怕在人頭湧湧的旺角和銅鑼灣逗留

9. 不愛看香港的電視劇, 卻對日劇十分著迷

10. 有鋪嚴重 "執屋隱", 個個星期日都係執屋日

11. 喜歡香港的舊唐樓, 會去舊區拍照, 寫信給市區重建局問舊區保留之事宜

12. 喜歡用腦的工作, 完成後很有成功感

13. 每隔幾年會重看 "紅樓夢"

14. 每年都會去旅行, 最難忘的是秘魯自遊行, 去了近一個月

15. 愛笑也愛哭, 喜歡一切美好事, 但也接受現實的無奈

16. 我不美, 不高, 也沒錢; 但我有愛我的父母,妹妹和老公, 有尚算健康的體魄和安定的工作

22 comments:

  1. 貓貓:

    多謝你陪我顛!!
    秘魯自遊行, 去了近一個月..型到爆!!!

    ReplyDelete
  2. 10.我吾多執屋喜歡隋便...但家裡尚算整齊
    13.還未讀過,金鏞亦祇看過2本乍
    其餘都大至想同.
    秘魯未去過啊!反而南非北非都去過.
    貓貓與妳雖素未謀面,但有一種親和感就像妹妹一樣,乖乖有禮知足安份有分寸,原來家中是長女難怪給我一種穩定感。

    3 ear

    ReplyDelete
  3. 行行,
    如果你喜歡古蹟, 秘魯就是個必去的地方, 雖然事隔數年, 但感覺依然像昨天發生.
    我還會再去秘魯的.

    ReplyDelete
  4. 三耳,
    北非的摩洛哥是我很想去的地方.....

    >> 難怪給我一種穩定感
    謝謝你! 不過太安份有時有點悶, ha ha

    >> 感就像妹妹一樣
    可能我年紀大過你架!!

    ReplyDelete
  5. "紅樓夢"
    睇左20幾年都未睇完...

    ReplyDelete
  6. 篤篤,
    你話你鍾意女人, "紅樓夢" 靚女多的是, 你應該睇睇.

    "紅樓夢" 其實很深奧, 國文老師話不同階段有不同體會, 讀中學嗰陣睇, 覺得好亂, 使唔使寫咁多人, 現在再睇覺得曹雪芹好厲害, 佢應攞諾貝爾文學獎!

    ReplyDelete
  7. 那是文化遺產更有紅學研究,博大精深!

    北非那次純渡假看動物住樹屋還有野外露營。

    那應不是悶,可能我悶慣在我心裡沒有悶字,祇有平凡安份是大福氣來!
    交朋結友年齡.身份.家財全不是重點,到底我們不是結婚,合伙做生意更不是比較誰更富有誰過得更幸福,祇要談得來溝通得到就是網上會友的最大得著+福氣。

    ReplyDelete
  8. 三耳,
    說得對! 能在網上認識到你, 可說是我的得著和福氣.
    朋友問你是誰? 是否早已認識? 為何常留言? 我說你是我的blog友, 雖然不曾見面, 卻是一個很談得來和溝通得到的朋友.

    ReplyDelete
  9. 貓貓
    妳說得對呀,很喜歡來這裡...妳寫的事情淡淡的就如識了很久,但不常見的朋友,還記認識妳是因為討論脫髮問題,素未謀面但妳也給我中肯意見.令我感覺親和.可能大家有著某些緣份吧!nice to meet you there!

    ReplyDelete
  10. >>我還會再去秘魯的.

    帶~埋~我~去~呀~!!

    ReplyDelete
  11. 脫髮問題? 我有遺傳性脫髮,所以我好緊張.
    有乜好方法介紹??

    ReplyDelete
  12. 行行,

    >> 帶~埋~我~去~呀~!!
    無問題呀, 多個人多雙筷, 諗住下次去一定會行 Inca trail, 全程步行, 需時三至四日, 幾辛苦所以要"操"fit啲至去得.

    >>脫髮問題?
    之前轉述一篇大s既護髮文章, 從生活小節改善脫髮問題, 對我很有用, 其實大s既護髮心得就是盡量不讓受到不必要的 "滋擾", 你可以睇睇呢個link
    http://fatcatstories.blogspot.com/2008/11/blog-post_4792.html
    不過唔知對你既遺傳性脫髮有無幚助, 有無睇醫生?

    ReplyDelete
  13. 貓貓:

    Inca trail是否尋日"都市日報"講o個個古城? 可妣搭火車, 如果行要3至4日.

    好! 等我look look 先. 唔該晒.
    無呀! 我無睇醫生. 我都係不用有化學成份洗頭水、用木梳梳頭、不留長頭髮/電髮、晚上會按摩頭皮‧

    ReplyDelete
  14. 貓貓:

    我睇完了! 食黑芝麻係work 架! 頭髮比以前更烏黑同髮質更好. 仲有旦白質同b雜都可以防脫髮.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. 1. 我是家中的小妹, 有兩個姐姐

    2. 好想一個人住, 不過一直只是夢想

    6. 不喜歡吃所有的魚

    7. 超喜歡鬆弛熊, 收養左好多隻:)

    8. 喜歡靈靜, 害怕在人頭湧湧的東涌

    9. 愛看香港的電視劇, 卻不準我看

    10. 有鋪嚴重 "煮嘢食隱", 個個星期日都想爸媽去打牌, 我可以自己煮野食

    12. 不喜歡用腦的工作

    13. 每隔幾月會重看 "細說名城~奥斯威辛集中營"

    14. 每年都會去旅行, 最難忘是住在名古屋的鬼酒店!!

    15. 不愛笑但愛哭, 不想接受現實, 但無奈也接受

    16. 我不美, 但不矮, 也沒錢; 但我有愛我的父母和低能四的姐姐.

    ReplyDelete
  17. 行行,
    如果你係長頭髮, 千萬要撥開啲頭髮至瞓, 減少頭髮受壓的機會, 對我好work.

    ReplyDelete
  18. 嗰自稱relax bear bear既大姐,

    >> 有鋪嚴重 "煮嘢食隱", 個個星期日都想爸媽去打牌, 我可以自己煮野食

    我要告御狀!!
    不如星期一等我番黎煮俾我食, 想食番上次既薑撞奶

    ReplyDelete
  19. 行行,
    無睇"都市日報", 不過個古城叫Machu Picchu, 超壯觀, 我覺係人一生必定要去的地方之一.

    ReplyDelete
  20. 回應之前在X裡的留言:
    談到韓劇--

    前,看了小許沒看故事不吸引男角自以為好靚仔(宋與玄彬)頂吾到
    後,我看得笑到噴飯,成俊哥一出現我就笑到收吾到聲!
    很不幸啊!兩套都是爛劇!

    ReplyDelete
  21. > 我不美, 不高, 也沒錢; 但我有愛我的父母,妹妹和老公, 有尚算健康的體魄和安定的工作
    淨係睇呢條人生己經好美滿呢!
    Cheers!

    ReplyDelete
  22. 市場維京人,
    其實我都覺得自己幾幸福架....嘻嘻!

    ReplyDelete