23.2.09

"一百萬零一夜" - Slumdog Millionaire



《一百萬零一夜》 成奧斯卡大贏家 奪最佳電影等8 獎項

第81屆奧斯卡頒獎禮,《一百萬零一夜》成為大贏家, 奪得最佳電影及最佳導演等8 個獎項。獲13 項提名的《 奇幻逆緣》,就取得3 個獎項。
Source: RTHK News 2009-02-23 HKT 12:57

繼早前在金球獎橫掃四大重要獎項後, 《一百萬零一夜》 (即 Slumdog Millionaire )又在今早奧斯卡奪最佳電影等8 獎項, 電影之可觀和受注目的程度可見一斑.

Slumdog Millionaire 改編自小說 "Q&A", 講述有關孟買的貧民窟窮小子, 在參加印度版本《百萬富翁》出人意表的得獎過程故事.
謝謝blog友 Xavier 的介紹, 我已經把小說看了大半, 要加快腳步, 在星期四(26/2) 正式上畫前把小說看完, 然後就進戲院看這部被喻為08年最感動人心的電影.

15 comments:

  1. 三耳,
    咁你有無睇到stella同佢隻貓既打交連橫圖, 你同新治會唔會咁.

    ReplyDelete
  2. 两兄弟细個時既經歷好勁好搞野兼且好感人。不過我覺得其實哥哥幾偉大嘎,閃閃發光...哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. 見到大家都買書,今期好多書想睇㖭。

    ReplyDelete
  4. 《一百萬零一夜》,真係要睇喇,多謝介紹!

    ReplyDelete
  5. 散場時記得睇埋part舞先好走... :)

    ReplyDelete
  6. Shania,
    你又睇左啦! 攪到我好期待tim呀.

    市場維京人,
    買啦買啦! 宜家間間書局都大減價中, 幾十蚊買到本好故事, 十個讚呀!

    ReplyDelete
  7. laulong,
    其實係Xavier兄最先推介架!
    記得上次去戲院睇戲已經係batman the dark knight, 好耐既事law, 到slumdog先有衝動再去戲院睇戲, 可知我對這套有幾期待.

    Xavier,
    一定會! 謝謝你的溫馨提示.

    ReplyDelete
  8. 肥貓,
    今日買咗 Slumdog Millionaire 本書喇!
    呢個 weekend 睇下買唔買到飛睇埋套戲先。
    Cheers!

    ReplyDelete
  9. 市場維京人,
    我都買左幾本書呀, 有啲係三耳既推介, 一大袋, 好滿足.

    Slumdog Millionaire本小說尚有十多頁就埋尾, 好緊張.

    ReplyDelete
  10. 貓貓
    買左乜野書呀?
    我推介的好緊張啊....
    今晚看了特別場 slumdog millionaire 好睇呀!其中一場好深刻,吾講住等妳睇完至討論吧!

    ReplyDelete
  11. 三耳,
    你睇左! 咁快?! 好等我睇完再講.

    我買左 twilight, new moon, 來生不做中國人和白夜行, 還有張翠容的"踏上中東烽火線"和鄭寶鴻"香江風月:香港的早期娼妓場所".

    ReplyDelete
  12. 大家都買書
    我也有呀
    近期我買了兩本英文書
    值得推薦:

    Yes 同 Milk
    (正呀~~)

    ReplyDelete
  13. 尋日睇咗 Slumdog Millionaire movie, 第一時間同自己講,千祈要有錢,唔可以捱窮!

    ReplyDelete
  14. 維京人,
    你星期六睇? 我都係.
    電影同小說的情節有相當的不同, 但主旨同出一徹, 改編功力很了得.

    >>千祈要有錢,唔可以捱窮!
    我也有同感, 看到salim死也要死在滿載鈔票的浴缸裡, 那種震撼更為強烈.

    ReplyDelete