19.2.09

老少女基地 - Stella SO


買這本書其中一個原因是書背的幾個字 :
老少女史詩式週記 --- 自嘲之餘極富幽默抵死之能事.

"老少女基地" 是Stella的私密心事, 主要是講她粉飾香閨的經過, 單身自救法分享, 還有她和她那隻黃斑貓丁丁相處的趣事....... 一幕幕輕鬆幽默片段.

Stella的漫畫畫得很細緻, 而且充滿趣味, 單看那幅一開四的巨型雪櫃藏寶圖, 真令人有點目瞪口呆, 但細看每一件食物卻畫得很精美, 一看便知作者是個 "為食貓"; 而且又當中不乏抵死精句 --
"杏仁餅 : 鄰居手信, 比我的人生還要 dry" - 笑得我人仰馬翻.

p.s.
還準備買Stella另一作品 《粉末都市——消失中的香港》, 此畫集籌備四年, 可謂嘔心瀝血之作.

6 comments:

  1. dry?I will use the word fruitful to explain my life...
    Which word belong to you ?

    ReplyDelete
  2. "Tired" 或者 "Exhausted", 呢期真係辛苦到想x, 公司啲野真係越做越有, 我地啲庶務二課真係做唔停.

    本書有講stella同佢隻丁丁"自由搏擊", 我諗起你同新治呀!

    ReplyDelete
  3. 肥貓係小姐黎架!

    肥貓你好!

    ReplyDelete
  4. laulong,
    你好呀!

    肥貓可以算是小姐, 可過是老嗰隻law...嘻嘻.

    ReplyDelete
  5. 明天放假了,好好休息吧!
    其實忙忙下就慣,現在都係8:30前反到公司做好準備就事半功倍,時勢祇有越來越差,要有心理準備...
    妳要頂住,,,比心機!

    ReplyDelete
  6. 三耳,
    我辛苦到friday就take左個half-day off. 公司最近expand, 多左好多野做, 不過我不忿就是有同事(same grade, same level)完全唔做野, 仲係我做到顛哂時, 同其他人講 : "呢啲野我唔知, 你問肥貓啦", 最慘老細咩都唔理!

    ReplyDelete