11.2.09

紅跑車越南餐室

"小巴黎" 是荃灣有名的越南食店, 出名 "平.靚.正", 但自從擴充營業搬往較大的地方後, 食物水準大不如前. 可幸最近發現同區有另一越南食店 -- 紅跑車越南餐室, 價錢較 "小巴黎" 貴約20%, 但食物質素卻是200% 的好.

在越南食店中, 牛肉粒紅飯是我和老公常叫的食物, 佐敦 "老趙" 的牛肉粒紅飯曾是我們的最愛, 但最近發覺 "老趙" 食物越來越多味精, 多得連一向對味精有冷感的肥貓, 食完都要發狂地飲水.


這裡的牛肉粒紅飯不錯, 牛肉很 juicy, 不消幾分鐘就給我和老公 "幹掉".


蒜蓉牛油雞翼, 蒜蓉味好香, 香到連隔離枱都要叫一客, 不過我覺得雞翼略油了一點.

"重頭戲" 是越式咖哩大頭蝦, 是老闆 Helen 婆婆 (Openrice 有人這樣稱呼她) 推介, 碟大頭蝦好"大堆頭", 蝦肉爽而咖哩汁餸飯好 "正".



三道菜兩飲品承惠 $228, 好抵!!
原來剛才的 "大頭蝦" 只是 $118, 價錢與 "老趙" 相差無幾, 不過 "老趙"的是一隻蝦的價錢.

9 comments:

  1. >>紅跑車越南餐室,
    想起太極樂隊

    ReplyDelete
  2. 想起太極樂隊
    >>>想起甘小文...紅色膠笠...

    ReplyDelete
  3. 卡臣, 篤篤篤撐
    >>想起太極樂隊

    >>>想起甘小文...紅色膠笠...

    唔明喎! 指點下唔該.

    ReplyDelete
  4. 行行,
    啲相係老公用手機拍架!
    第一碟係食左一半先記得要影相, 好狼狽!

    ReplyDelete
  5. 說得對老趙水準下降又貴,我好耐冇去了,可惜好少去荃灣,今晚反而吃了雲吞麵!
    我回來了!

    ReplyDelete
  6. 自由豬
    老趙===山林道,左敦文英樓也有分店.

    ReplyDelete
  7. 三耳,
    Welcome back!
    雲吞麵?! 好多人回港第一樣想食既就係雲吞麵.

    ReplyDelete