3.1.09

海洋公園中華鱘死亡事件


看來二零零九年對海洋公園來說真的有點 "不吉利".

先是幾天前海獅咬傷訓練員, 現在再有一條中華鱘死亡. 人家送你十條國寶中華鱘, 想不到半年內已有三條死去, 專家們頭痛, 海洋公園管理層亦不好過.

接二連三的 "死亡事件" 是否表示香港並不大適合飼養中華鱘? 有人建議公園將剩餘的中華鱘歸還內地, 我想這可能性不大, 除非再有 "死亡事件", 否則就大有可能按兵不動, 因為此時此刻誰也無計可施.

但願餘下的中華鱘健健康康, 這除了是我這個小市民的願望, 更可能是專家們, 海洋公園管理層, 甚至政府人仕的心聲.

4 comments:

  1. 好似其餘的都病病地!中華...沉.
    大吉利是

    ReplyDelete
  2. 中華...沉 - 咁你都諗到, 佩服佩服!

    吓! 其餘都病病地?! 咁ocean park 就 "大煱", "我不殺中華鱘,中華鱘因我而死".

    ReplyDelete
  3. 吾係咩...一聽到話咸水turn to淡水...我係中華魚都頭痕啦!呢D叫做為反大自然,咁攪法D魚魚多得佢吾少.希望佢地吉魚天相!

    ReplyDelete
  4. 係呀! 中華鱘咁珍貴, 死左太可惜, 希望佢地大步"纜"過!

    ReplyDelete