14.1.09

荀工推介


(法新社雪梨14日電) 澳洲昆士蘭省政府昨天才將號稱是「全球最讚工作」的人才招募訊息放上網站,結果全球蜂擁而至的應徵人潮在一天內就塞爆網站。

這份工作的內容是幫大堡礁進行觀光宣傳,獲選者可以「懶洋洋地在天堂島嶼度假、還能領到豐厚的薪酬」。

省政府發言人麥諾頓(Nicole McNaughton)表示,「我們已經完全被人潮淹沒了,光是昨天一天就有約30萬人瀏覽網站」。

這份「島嶼保育員」工作為期半年,中選者可以拿到15萬澳幣,還有從居住地到大堡礁漢彌頓島(Hamilton Island)的免費機票;獲選者在每週固定撰寫部落格及公開照片、影音之外,可以盡情享受渡假生活-日光浴、游泳、浮潛、划船。

贏得徵選者可以免費進住百萬三房海濱住宅,但必須年滿18歲、具「神奇又有魅力的」溝通能力、以及能夠說寫英文。

有意應徵者都需要以英文錄製一分鐘內的影音簡介,說明為何自己非常適合這份工作;申請截止日期是2月22日,11名初選入圍者將在5月初獲邀飛到漢彌頓島接受最後遴選,7月1日起正式上工,為期半年。


當 "金融海嘯" 沖擊著全世界, 很多 "打工仔" 感到朝不保夕之時, 竟然會有這樣的一份 "風流工", 係真唔係呀?!

10 comments:

  1. >>具「神奇又有魅力的」溝通能力?
    我fail啊

    ReplyDelete
  2. 卡臣,
    你講笑咩!
    你咁受歡迎, 又才高八斗, 富想像和創造力, 一定pass有餘.

    ReplyDelete
  3. 海島...驚有雀斑啊!貓貓妳鐘意海呀!岩妳...

    ReplyDelete
  4. 我一見荀工介紹即刻衝入黎, 點知....^^

    ReplyDelete
  5. >>你才高八斗, 富想像和創造力,

    妳日行一善咩?

    ReplyDelete
  6. 三耳,
    我怕紫外線, 怕太陽曬, 無「神奇又有魅力的」溝通能力, 連報名都懶......

    自由行,
    sorry 呀!
    咁你既要求係咩? 等我幫留意下!

    卡臣,
    你唔係才高八斗, 富想像和創造力, 又點可能有咁多佳作, 搞到大家都好期待!

    ReplyDelete
  7. 肥貓:

    hehe~ 唔駛sorry!!
    講下笑o者!!

    ReplyDelete
  8. 岩岩係大堡礁返來無幾耐,四日三夜已經足夠...俾半年我係個邊度假,我諗我會直接跳海自殺。
    唯一吸引係薪酬。

    ReplyDelete
  9. 自由行,
    我都係講吓笑!
    歡迎你啊

    Shania
    我仲弊, 連游水都唔識!

    ReplyDelete
  10. 我都唔識遊水,不過都去佐潛水。潛水又真係幾好玩嘎,a very different experience.

    ReplyDelete