27.1.09

恭喜發財 新春大吉

恭喜發財

祝各位bloggers 新春大吉, 萬事勝意, 心想事成


我極度懶惰, 全個年初一都在家, 不停煎榚食榚, 冰箱沒有存貨, 今晚怕要出街吃開年飯, 明天才出動去拜年.

今天一早看新聞報導, 說鄉議局主席劉皇發在車公廟, 為香港求得下籤,

籤文全文是

「 君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。 」

劉生最近好 "紅", 求籤一事看來又會成為新聞熱點 , 籤文可圈可點 , 唔知曾生會點睇?



4 comments:

  1. 貓貓
    新年快上呀!似為妳與老公出門了!原來灘紏在家.好呀大食懶難得放假求其隋便啦而家店鋪常開想食什麼都有!
    那劉生入行局時的訪問真是嚇我一驚...呢支簽是警惕我們小心做人不可靠人醒醒定定,個政府多妖業呀!

    ReplyDelete
  2. 三耳,
    係呀!同老公懶到唔想出門口, 求其食咩都ok! 不過今晚會整你教既湯圓, 年三十晚整過老公話好好味.

    "不可靠人醒醒定定,個政府多妖業呀!" - 100% 同意

    ReplyDelete
  3. 卡臣,
    我估有好多人想抗議, 劉生求得下籤後, 聽聞車公廟多左好人, 個個都話要求籤, 電視訪問一求籤人, 佢話要發揮群眾力量, 改變下籤的不幸喎, 車公廟真係多得劉生唔少.

    ReplyDelete