7.1.09

明愛醫院究竟怎麼了?



【明報專訊】明愛醫院昨公開有病人在院外失救事件的調查報告,首次披露未為人知的「內情」。報告指出當日路過現場率先為病人急救的外科醫生韋樂申,曾致電該院急症室求援,但急症室護士稱因「無法清楚取得信息」,收到電話後6分鐘才着保安員前往查看。韋醫生見病人已無心跳,亦無其他醫療人員出現,7分鐘後再致電明愛急症室,事後護士卻稱記不起曾接這個來電。結果病人在醫生致電求助8分鐘後,首批急救人員才到場搶救。

明愛醫院的報告, 一如所料沒有提及責任問題, 但卻揭新內情, 當時路過現場率先為病人急救的韋樂申醫生曾致電明愛急症室兩次; 而受 "千夫所拍" 的詢問處女職員, 眼見只有韋醫生在搶救, 也有致電明愛急症室, 結果8 分鐘後急救人員才姍姍來遲, 有人則一命嗚呼.

7分鐘內三個電話, 事後急症室護士卻稱記不起曾接這個來電!!!
我不禁要問 :明愛醫院究竟發生什麼事??

事發後, 當局決定斥資400萬元添置200部可攜式自助心外除顫機應急, 但是如果依舊是那些麻木不仁的醫療人員和默守成規職員, 縱使有更先進的急救器材也是徒然.

6 comments:

  1. 呢個report好難寫ka
    因為根據守則, 果位同事係冇錯ka,
    同埋急症室當時究竟乜野情況呢 ? 如果再披露, 可能仲多爭拗。

    結果又唔可以話果位同事原則性唔arm, 又唔可以話守則限制左同事既反應 (唔跟守則做, 出左事會炒ka...),你話個report可以點寫 ?唯有小處著墨lor。

    從politics來說, 呢個report係唔可以講守則/制度有問題ka, 因為一講, 就係成個醫管局有問題 (not only 明愛, 而係醫管局點解可以approve o甘既守則?), 追上去, 輕則死周一wok, 重則死埋bow tie....

    從法理上, 呢個report亦唔可以認錯, 因為死因庭未開, 又點可以先代法庭落結論呢 ?

    從現實上講, 呢個report更唔可以認錯, 只要寫到同死因有關, 就會俾人告, 要賠錢ka....

    另一個現實係唔可以話同事要負責, 萬一果位同事din起黎, 上庭咎醫管局, 將d衰野揚曬出黎, 可能要更多人人頭落地ka...

    所以report好難寫ka, 今次個多星期出report, 只係為左回應民意, 絕不會是為了了解事實 (寫report、層層上遞, 只不過係幾日之間, 你估用左幾多時間調查呢 ?)

    ReplyDelete
  2. 祇是希望經一事長一智.
    最近有親友入了明愛...環境服務都超好,可能受頭條事件影響,或許親友好彩,到底人生都是須點些運氣就是!

    ReplyDelete
  3. 貓貓
    係未轉了版面,恕我卦個小clock最好用D暖色!鞋的回應巳看了.我也有很多鞋,自從幫襯了新牌子就更加吾洗外面D鞋.因為好襟著.D style有些似妳post的啡色款.就算吾買都可以去site睇下架!

    ReplyDelete
  4. 篤篤篤撐,

    好同意你講呢個report好難寫, 因為牽一髮而動全身, 不過知道有人白白浪費救人的時間, 覺得好不值, 始終是一條人命!

    整件事再發展下去, 相信會更政治化, 可能要有人人頭地, 事件始可以有個了斷.

    ReplyDelete
  5. 三耳,

    經一事長一智? 會否是我們的主觀願望呢?
    bb個body唔見左, 不就是富山事件的翻版嗎?

    謝謝你的提議, 我會試下改隻暖啲colour, 可能改埋個theme既colour.

    ReplyDelete
  6. 那個baby body 應該去了堆填區吧!
    人誰無過,但有些事係一世人祇得一次
    如生命如死亡真係冇take two.呢件
    事真令遺憾。

    ReplyDelete