11.1.09

禦寒三寶

真的不敢相信香港竟然會有 -1'c 的 溫度.

因為住的地方近海而面向東北, 這幾天在家真有點身在雪櫃的感覺, 而睡房更是這雪櫃的冰格......超凍!

好在我有禦寒三寶:

這個暖爐不是充油式, 是什麼米格熱能, 一開即熱, 不會令室內乾燥, 睡前兩小時開, 可令睡房 "解凍", 不過沒有時間制, 所以會在臨睡時關掉, 以防萬一.


熱水袋 - 表面是麥兜公仔, 不過內藏熱水袋. 熱水袋很婆仔不過是我禦寒不二之選.


四肢常常冷冰冰, 特別是雙腳, 這鞋鞋身舒服而底厚, 加對 leg warmer 就 perfect!

8 comments:

  1. 我都開了充油式暖爐(用了10年),坐著上網很舒服,上面放了不秀鋼盆子暖杯子,家中窗太大所以都頗凍.妳那邊向海會更冷...妳的暖爐好新啊!暖水袋又好Q....我在家中穿襪子.妳的地板是什麼質料? woods ?

    ReplyDelete
  2. 米格熱能,不會令室內乾燥
    >>>真的?

    ReplyDelete
  3. 卡臣,
    老公好夜至, 旨意佢我凍死左好耐, 哈哈!

    三耳,
    之前都係用充油式暖爐, 不過用左三年就突然壞左, 仲要係壞之前 "bob" 一聲, 好似想爆咁, 好嚇人!
    個暖爐係今年買, 所以好新.
    我既地板係木板, 你問得好! 如果係石地板就 "甘" 囉!

    篤篤篤撐,
    以我親身經驗, 米格熱能真的沒有令室內乾燥, 而且在開機後三十秒就感覺熱, 幾好! 不過有forum啲人話會著火, 所以唔敢開成晚.

    ReplyDelete
  4. 買電器真是講彩數,我的充油暖爐是豐澤用了十多年,我問妳地板質地係因為現在很多人用地磚...說方便打理其實好冰冷,我喜歡啡色木地板房間舖了米色防污地氈.

    ReplyDelete
  5. 見到妳在bottle仔內留言說買了那髮夾,其實頭髮太直或吾夠厚都較難用此髮夾,我以前大圈毛頭時祇須一枝髮簪就可盤起一個頭髻.現在頭髮直了薄了反而夾不穩.

    ReplyDelete
  6. 三耳,
    充油暖爐用了十多年, 那麼耐用!!

    我以前曾想轉地磚, 不過聽過裝修師傅既意見(包括冬天會好凍), 我用返木地板, 你屋企地板是什麼質料?

    Bingo! 嗰髮夾要夾好多頭髮至夠實, 如果夾髻就ok, 好似erica咁夾一半會好鬆.

    "一枝髮簪就可盤起一個頭髻" - 好神奇, 我從來都唔識點樣可以咁做, 係唔係要左繞右繞?

    ReplyDelete
  7. 我自己的個室是廳榆地板,房間米色地氈.

    如果是曲又長的頭髮盤起冇難度。袁介紹的東西吾係咁實用也有點貴,例如教人買盒碎粉來洗化妝掃,其實爽身粉替代便可。

    ReplyDelete