8.1.09

"綠色追魂單" - 稅單


正如唐司長提到「除了死亡和交稅外,沒有東西是肯定的。」,
終於在昨晚收到 "綠色追魂單" - 稅單.

係呀! 你無聽錯, 係 "收到" !

雖然我百分百相信稅局是香港政府最有效率既部門, 但為免有任何差池, 我早在上個月頭已致電稅局, 垂詢稅單遲遲未收到, 禮貌周周的稅局職員告訴我稅單仍在處理中; 今個月頭再致電稅局 (看! 我好像很想交稅的樣子 -__-! ) , 答覆是寄件中.


當我一半朋友已經交了第一期稅款時, 我才收到稅單, 二月初要交第一期稅, 只餘一個月時間去 "籌錢", 還要過年度歲, 真是賣哂啲 "貓糧" 都唔掂!

6 comments:

  1. 冇儲定D$$$for 交稅咩?
    這個版面好溫暖啊!
    那鬼線人的三個女兒好可愛尤其第2的肥 doo doo 頭腦精靈,老公又好愛家庭,記得有1集講佢受到誘惑,佢答誘惑者:家中巳有牛扒為何還在外吃漢堡呢!

    ReplyDelete
  2. 三耳
    請放心, 我都有啲多 "私己" 可以應付, 而且今年比預期少了40%, 仲有錢請老公食飯, 不過佢話要食翅, 想死!

    你說鬼線人那集我都有看, 好鍾意佢老公, 角色比Allison更討好!

    你有Hero(不是日本那套)嗎? 我開頭好鍾意這套, 不過越睇越亂, 啲角色多到講唔哂, 投降!

    ReplyDelete
  3. hero 外國劇,沒有呀!

    對!佢老公對屋企細路都好好

    女人應有反D私己$$$,讚成。

    ReplyDelete
  4. 我都交左了....

    我加左你入我BLOGROLL, 有冇反對?

    ReplyDelete
  5. 篤篤篤撐,

    我個個朋友都交哂! 不過我同事仲未收到, 唔知係唔我地間公司有問題?!

    你加左我入我BLOGROLL, 點會反對, 高興都嚟唔切, 我遲啲都想加你入我BLOGROLL(未整), no problem ma?

    ReplyDelete